domingo, 10 de enero de 2021

També vaig anar a peu fins al Carrer Salamanca

«Vaig pujar al darrer vagó, gairebé buit. Els usuaris s’estimen viatjar-hi en els primers per arribar abans i evitar-se les cues. També vaig anar a peu fins al Carrer Salamanca per parar l’atenció en el fet que Albert el Negociador encara retenia l’ordre de seguir-me. Tombava una cantonada i m’esperava o bé m’aturava davant l’aparador d’una botiga per si el vidre em reflectia el perdiguer. Tretes de manual. Al portal de l’antiga casa de jocs del Llargo vaig mirar a una banda i l’altra del carrer i no vaig veure res d’estrany. Amb tot, vaig restar una estona al hall de l’edifici observant els que circulaven per la vorera. Prevencions d’aficionat».

Individus com nosaltres

Ferran Torrent


 Calle Salamanca

Todocolección

No hay comentarios:

Publicar un comentario