miércoles, 14 de abril de 2021

En una de les seues cafeteries predilectes, al centre, prop del Carrer de les Barques

«L’endemà, vaig telefonar a Albert el Negociador. Per a ell era un plaer veure’ns, em va dir. Quedàrem en una de les seues cafeteries predilectes, al centre, prop del Carrer de les Barques. Allí ens vam trobar la darrera vegada, quan m’etzibà aquell discurs de com s’havien de preparar els gintònics. Li vaig dir al cambrer que me’n servira un com el d’ell i va somriure. 

—Has tornat. 

—Procura que les mesures dels glaçons i el gin siguen les correctes, estic molt cabrejat. Anit van detindre el Llargo. Si no em dónes una explicació detalladíssima, t’armaré un canyaret —i el serrell—: no estic de conya. 

—La tindràs, però espera’t als gintònics».

Individus com nosaltres

Ferran Torrent


Café Sorolla, estaba situado en el chaflán de las calles 
Correos y Pérez Pujol 

La fotografía fue publicada en la revista Semana Gráfica, era el año 1930

Colección de Andrés Giménez
 
http://valenciadesaparecida.blogspot.com/2011/10/

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario