miércoles, 4 de agosto de 2021

Estàvem a la barra del Bar la Caleta, local de putes situat al Carrer Cadis de València

«Una hora després, el Rubio i jo estàvem a la barra del Bar la Caleta, local de putes situat al Carrer Cadis de València. Havent eixit de casa Java m’adreçava capficat al meu domicili. Abans d’entrar-hi, a punt de posar la clau al pany, el seu cotxe, un esportiu de fatxenda amb traça de segona mà, va frenar en sec després d’haver envaït part de la vorera. Em convidava a una copa i vaig acceptar-la. Eren prop de les tres de la matinada. De totes maneres el disgust m’hauria impedit dormir, i la invitació m’induïa a pensar en una amnistia econòmica». 

La vida en l’abisme

Ferran Torrent



Carrer Cadis. Calle Cádiz

https://fallers.es/lanas-aragon-volvio-por-una-noche-falla-espartero-g-v-ramon-y-cajal/


No hay comentarios:

Publicar un comentario