sábado, 19 de diciembre de 2020

A la porta de la cafeteria Aquarium, un clàssic de la Gran Via

«Em vaig acomiadar del Comptable a la porta de la cafeteria Aquarium, un clàssic de la Gran Via. M’adreçava cap al Carrer Russafa quan el vaig veure: Albert, el Negociador, l’home que fou fulminat pel Llargo i el Messié en l’afer del vídeo de l’empresari Lluís Blanc. Estava assegut a la terrassa de l’Aquarium. M’alçà una mà, saludant-me. Me’l vaig quedar mirant. Vaig iniciar uns passos, en la direcció que duia. Fou una idea fugaç sorgida del més pregon de l’inconscient. 

—Marc, per favor. 

Em vaig aturar, d’esquena a ell, encara recordava la seua amenaça: "¿Vols passar la resta de la teua vida amb temor? Som negociants, ho pactem tot". "No estic sol", li vaig respondre. "Et refereixes a la mena d’amics que tens?". Es referia a la colla del Llargo. Llavors, per la meua seguretat, Felipe em feia de guardaespatlles».

Individus com nosaltres

Ferran Torrent


 
Cafetería Aquarium
 
Blanc i negre remember 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario