miércoles, 9 de diciembre de 2020

Un treballador de la Unión Naval de Levante em va demanar si podia ocultar dos membres del Partit Comunista

«Un dia, un treballador de la Unión Naval de Levante em va demanar si podia ocultar dos membres del Partit Comunista que perseguia la policia. Ei, això són paraules majors! Ahí es ná , a la bèstia negra del règim. Vaig actuar com un cristià. En tenia l’obligació moral. Vaig accedir-hi i a  partir d’aquell moment la casa es convertí en una mena de llar per on passaven militants comunistes, anarquistes o qualsevol que fóra contrari al feixisme. L’arquebisbe em va cridar. Ja m’ho temia. Vaig negar totes les acusacions. Li vaig dir que feia una tasca estrictament cristiana. ¿Com creu que puc acollir un ateu comunista? S’ho va empassar».

Individus com nosaltres

Ferran Torrent



Parroquia María Inmaculada. La Malvarrosa

"Els responsables de la parròquia sempre han estat molt sensibles als problemes obrers. En la imatge, una   assemblea de treballadors vigilats de ben a prop per la policia"

https://lamalva-rosaenblancinegre.blogspot.com/

No hay comentarios:

Publicar un comentario