jueves, 3 de diciembre de 2020

Em vaig demanar Natzaret. Cap capellà hi volia anar

«- Com et deia, en aquella parròquia em vaig atipar de confessar iaies. En recorde una que no suportava al gendre i li cuinava unes paelles horroroses. Senyora, això no cal confessar-ho! I després estaven les sordes. Cridaven cosa de no dir i no sentien res. Quina mandanga de cristianisme feia?, em vaig preguntar. Era la dècada dels seixanta i en altres barris la gent s’ho passava malament. Llavors em vaig demanar Natzaret. Cap capellà hi volia anar. I vaig reivindicar, i reivindicar, escoles, centre de salut, aigua corrent, que asfaltaren carrers… però no en feien cas». 

Individus com nosaltres

Ferran Torrent


Parroquia Nuestra Señora de los Desamparados

Carrer Fontilles. Natzaret
 
Todocolección

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario